close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
(請教)氣囊跟車體結構,大家認為比較重要的是哪一項?
Apr 22nd 2014, 02:56

各位大大好,小弟今天看到luxgen車主的車禍影片,還蠻令人震驚的,也發覺luxgen的車體結構真的很棒,讓車主幾乎毫髮無傷,小弟最近正要換車,這點真的讓我很讚賞。
因為預算考量,換車雖有一些想法,但可能也需要精打細算,原先我認為汽車的安全應該是氣囊最重要,所以我屬意的車種是ford ecsport跟suzuki sx4這兩台,雖然也喜歡U6的車種,但因為相似價位的車種只有兩顆氣囊,就不考慮了。
不過今天的影片讓我對luxgen的安全性又燃起信心,讓我又有想買u6的欲望。
請教各位,如果是您們的選擇,氣囊跟車體結構,您們會認為哪一個比較重要?
謝謝大家

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sorellzltf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()