close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
[心情] 謝謝你曾經愛過我!
May 10th 2014, 19:38, by casper5198

作者casper5198 (豬頭二號)

看板Boy-Girl

標題[心情] 謝謝你曾經愛過我!

時間Sat May 10 19:38:29 2014

是的...遠距離的愛情果然還是禁不起考驗 相戀六年,也從冷卻中...逐漸淡化! 也許我們都因工作因素,以致你我兩人無法碰面。 就算連通個電話,都只能用短短幾分鐘聯絡,然後又回到工作崗位上。 上個月的一通兩人準備冷卻的電話..至今已成為淡化。 現在來回想以前我們的相戀,似乎也不是相戀.. 而是一種彼此互相照應,相扶相持的好朋友。 謝謝你..曾經在我失落時當我最棒的垃圾車。 謝謝你..曾經在被一群人落井下石時,拉我一把,讓我重新站起來。 最後..還是.. 謝謝你..曾經愛過我。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.158.215.205 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1399721912.A.2A5.html

z5411:加油! 05/10 20:14

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sorellzltf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()