close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[問題] rogue的底盤真的有這麼....?
Apr 24th 2014, 20:52, by kzadb

作者kzadb (天空霸王)

看板car

標題[問題] rogue的底盤真的有這麼慘?

時間Thu Apr 24 20:52:10 2014

rogue,安全係數很高,價格算不錯的一台車。 但是我一位二手車行的老闆前輩告訴我, 「Rogue車子華而不實,且維修費偏高 其底盤不堅固,行駛3至5萬公里之後則出現極多瑕疵, 我不鼓勵你購買此種廠牌,慎重選擇為是。」 我對rogue相當不了解,因為之前沒碰過車。 之所以會對他有興趣,是因為他的安全性。 想請問一下有開rogue的大大,有出現這位前輩所說的狀況嗎? [我沒有意思引戰,因為我對rogue也有興趣,想了解更多。] -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 163.21.19.251 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1398343932.A.823.html

starcraftiii:那間車行老闆一定有賣CRV或RAV4之類的 04/24 20:55

yohko86:未問先猜老闆推薦你RAV4 XD 04/24 20:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sorellzltf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()