close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[閒聊] 就是戒不掉買化妝品嘛…
Apr 9th 2014, 17:05, by pinkpigcute

作者pinkpigcute (上輩子是日本人吧)

站內MakeUp

標題[閒聊] 就是戒不掉買化妝品嘛…

時間Wed Apr 9 17:05:26 2014

手機發文 如果排版不好請見諒 剛跟朋友去了一趟韓國自助 其實衣服只買了四件 但是每間美妝都逛了 在Étude house花了13萬韓幣(包括幫朋友買的) 在樂天免稅見識到瘋狂買hera舒芙蕾的陸客 (排隊超久!每人都買個五罐怎麼回事?!) 之後幾天想買美妝就被朋有說夠了不要再買了!(哭) 擦口紅被問你不怕吃進色素嗎? 顏色那麼鮮豔你不覺得很可怕嗎? 但我的興趣就只有那個阿 衣服我喜歡日系品牌韓國對我而言不好買 除了吃吃喝喝賣場買餅乾拍照外,只有美妝能讓我眼睛一亮 結果回國後扣掉幫朋友買的我只買了這些美妝 http://miupix.cc/pm-Y7EIS6 真的很多嗎?(我一點都不覺得阿!少到想哭) 承認我上來討拍的… 我已經忍住不買各家的舒芙蕾了! (每次逛都安慰自己已經有雪花秀…) 題外話 Dior的新唇膏有甜甜的香味 顏色也超飽合的 可惜回國櫃位都沒賣 不然好想再買一支給自己 一支送媽媽(覺得媽媽一定很愛!很方便這支!) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.74.90.75 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1397034329.A.051.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sorellzltf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()