Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [求助] 男朋友要去交換學生了
Apr 21st 2014, 18:20, by look1225

作者look1225 (引退なう)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男朋友要去交換學生了

時間Mon Apr 21 18:20:41 2014

※ 引述《JOHAE (JO)》之銘言: : 這次去找他,發現他背著我偷偷去徵選交換學生已正取了,很好,我真的完全都不知道。 : 我其實也很支持他去,但我不知道彼此能不能等對方,在美國又不知道他會不會找洋妞,他去後怎麼交往,回來後會不會改變,然後跟他講了這些問題他只回答這些都不是問題,他很愛我,也不想跟我分手,叫我等他。 : 我該如何是好? 我覺得妳想太多了 擔心那麼多 妳對他不了解嗎? 不放心嗎? 去交換留學有什麼不好O_O? 去交換留學之後 眼界變開 變更多 都是好的一面 等他一年有這麼困難嗎? 找洋妞又如何 他放心妳 妳不放心他的話 乾脆分手拉-A-" 妳在阻礙他的進步 妳到底是他的女朋友嗎? -- 我巢吹了...▇▇ 小姐 ~ 小姐 ~ 你怎麼了? │▁▁│ ◣▃ │╳╳╳│ ◢╲ ◣◣|\\ ╲╳╳╱ │ │ ◣ ◣|\\ by francistiger -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.194.35.166 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1398075644.A.CF2.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sorellzltf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()